Subscribe to our RSS Feeds
Hello, this is a sample text to show how you can display a short information about you and or your blog. You can use this space to display text or image introduction or to display 468 x 60 ads and to maximize your earnings.

ARABIC

0 Comments »


آزادگی متعلق به شماست بنابراین قبل از ظاهر شدن مطالب روی صفحات محتوای آنرا بررسی نمی‌کند، از اینرو لازم است در هنگام ارسال لینک به موارد زیر توجه کنید:

نکات مربوط به لینک و توضیحات در آزادگی :
۱. تیتر , متن , برچسب و محتوای لینکهای ارسالی نباید : تکراری - تبلیغاتی یا تجاری - غیر واقعی - ناقض کپی رایت - توهین به اقوام ایرانی - پورنوگرافی و سوء استفاده جنسی از کودکان - آموزش , تشویق و اشاعه ی هک و خرابکاری اینترنتی - ترویج , تشویق و آموزش شکنجه,خشونت و اعمال تروریستی - برپایی نظر سنجی - نقض حریم خصوصی - تخریب وجهه و شان سایت آزادگی و کاربران آن بشکل افراطی و خصومت آمیز , باشند و همچنین لینک دادن به صفحه ی اصلی سایتها و ارسال لینک تزئینی و یا لینک از وبلاگ یا وب سایتهایی که تغییر لینک داده و به دامین دیگری هدایت (ریدایرکت) می شوند مجاز نیست و نیز سایتهای لینک شده نباید حاوی تروجان و بدافزار باشند.
۲. دقت کنید تاپس از ارسال لینک حتما آن را آزمایش نمائید تا از درستی آدرس لینک شده و قسمتهای دیگر مانند تیتر, برچسب و توضیح آن اطمینان حاصل کنید زیرا فرصت ویرایش لینک محدود می باشد.
۳. استفاده از واژگان رکیک به هر دلیلی در عنوان و یا توضیحات مطلب ممنوع میباشد و ممکن است منجر به بسته شدن حساب فرد خاطی گردد.
۴. از بیشتر از یک علامت تعجب، سوال و علائم دیگر استفاده نکنید و همچنین از قراردادن واژگان غیرضروری و شخصی مانند خبر مهم و یا فوری و مانند آنها در تیتر اکیدا خود داری کنید.
۵. هرگز آدرس سایت یا وبلاگ را داخل تیتر قرار ندهید و اگر نیاز به معرفی سایت یا وبلاگی در رابطه با آن لینک دارید, از بخش دیدگاههای لینک استفاده کنید.
۶. تیتر و توضیحات لینک شما باید به زبان پارسی باشد . در صورتیکه مطلبی که قصد ارسال لینک آنرا دارید به زبانی غیر از پارسی است ترجمه آن را در تیتر قرار دهید.
۷. هرگز نظر و عقیده شخصی خودتان را در تیتر و توضیح لینک قرار ندهید و از کم یا زیاد کردن تیتر و توضیح منبع پرهیز کنید حتی اگر در آن از بیش از یک علامت تعجب و غیره استفاده شده باشد.
۸. توضیحات لینک باید به اندازه کافی باشند، بنابراین حتی المقدور بیش از ۵ خط از محتوای مطلب مورد نظرتان را در این قسمت درج کنید.
۹. از ارسال لینک از صفحاتی که دیدن مطلب آن احتیاج به ورود و یا ثبت نام دارند خود داری نمایید.
۱۰. از فرستادن لینکهای تنش زا و یا بی محتوا در مورد کاربران سایت اکیدا پرهیز نمائید.

نکات مربوط به برچسب ها :
۱. برچسب ها واژگانی هستند که بیشترین ارتباط منطقی را با موضوع و محتوای لینک داشته باشند و به همین جهت در لینکهایی که محتوای آنها نوشته است حتما از واژگانی که در محتوای لینکتان وجود دارد استفاده کنید.
۲. برچسبها باید بصورت واژگان جدا از هم باشند، از برچسب زدن به صورت جمله بپرهیزید.
۳. هرچه تعداد کلمات برچسب بیشتر باشد مطلب شما در موتورهای جستجو, مانند گوگل و یاهو, شانس بیشتری برای برگزیده شدن خواهد داشت پس در تعداد برچسبها خست به خرج ندهید و از برچسبهای کافی استفاده نمائید.
۴. کلمات برچسب باید با علامت + از هم مجزا گردند.

نکات مربوط به دسته بندی ، زبان، نوع محتوا :
۱. انتخاب بخش نامناسب برای لینک به رای منفی کاربران منجر خواهد شد پس لطفا در انتخاب بخش مناسب برای لینک خود دقت نمائید و مثلا اگر مطلب ارسالی شما یک سخنرانی جدی در مورد موضوعات سیاسی است باید بخش سیاسی را انتخاب کنید و نمیتوانید به نشانه ی عدم تائید سخنان آن سیاستمدار بخش لینک را سرگرمی انتخاب کنید. اگر مطلبی را نمی پسندید مجبور به ارسال آن نمی باشید.
۲. در قسمت انتخاب زبان, زبانی که محتوای لینک شما به آن زبان می باشد را انتخاب کنید اما چون زبان رسمی این سایت پارسی میباشد و تمامی کاربران به آن آشنا هستند, لازم است تیتر و توضیح لینک را به پارسی ترجمه کرده و سپس ارسال نمائید.
۳. بسته به نوع مطلب مورد نظر شما برای به اشتراک گذاری با کاربران دیگر یکی از گزینه های " نوع محتوا " را انتخاب کنید.اگر محتوای لینک شما یک عکس است،گزینه عکس را انتخاب کنید.

در صورت نقض هر یک از موارد بالا کاربران اختیار حذف آن از طریق دادن رای منفی و یا گزارش آن به مدیران آزادگی جهت حذف لینک و برخورد با متخلف را خواهند داشت.
23.55

0 Responses to "ARABIC"

Posting Komentar