Subscribe to our RSS Feeds
Hello, this is a sample text to show how you can display a short information about you and or your blog. You can use this space to display text or image introduction or to display 468 x 60 ads and to maximize your earnings.

KONGSI

0 Comments »

قوانین و شرایط استفاده از خدمات

قبل از هرگونه فعالیت قوانین و مقررات ذکر شده در این صفحه را با دقت و حوصله مطالعه فرمائید، زیرا ثبت نام و فعالیت شما در وبسایت آزادگی (که از این پس با نام «آزادگی» یاد خواهد شد) به منزله ی موافقت با این قوانین بوده و کاربران در طول فعالیتشان موظف به رعایت کامل قوانین می باشند.
در صورتی که شما با تمامی موارد ذیل موافق نیستید، خواهشمندیم از عضویت در آزادگی یا هر گونه استفاده از محتوا و خدمات آن خودداری فرمایید.
۱ : شناسه کاربری و دیگر اطلاعات صفحه ی شخصی نباید بگونه ای باشند که کاربر با شخص دیگری اشتباه گرفته شود و در واقع کاربران نباید به عمد خود را به جای شخص دیگری جا بزنند.
۲ : شناسه کاربری و دیگر اطلاعات صفحه ی شخصی نباید بگونه ای باشند که موجب تضییع حقوق , امنیت و یا شرافت افراد حقیقی و یا حقوقی گردند.
۳ : در گزینش شناسه کاربری و تصویر آن و همچنین در درج دیگر اطلاعات در صفحه ی شخصی, نمیتوان از واژگان و عباراتی که در فرهنگ عمومی بعنوان مبتذل , ناپسند و توهین آمیز شناخته میشوند, استفاده نمود.
۴ : هر فرد حقیقی و یا حقوقی در آزادگی تنها مجاز به داشتن یک حساب کاربری می باشد.
نکته مهم: از آنجا که استفاده از چند حساب کاربری میتواند به انسداد تمامی حسابهای شخص خاطی منجر شود, اگر شرایط و امکانات شما بگونه ای است که از یک کامپیوتر بیش از یک کاربر جهت فعالیت در آزادگی استفاده می کنند ضروری است که قبلا مسئولین سایت را از طریق بخش پشتیبانی و یا ایمیل در جریان قرار دهید و بدیهی است که پس از شناسائی و انسداد این گونه حسابها هیچ عذر و بهانه ای پذیرفته نخواهد شد.
۵ : حداقل سن مجاز برای ثبت نام و استفاده از خدمات آزادگی ۱۳ سال تمام بوده و ثبت نام افراد دارای سنین کمتر از سیزده سال در آزادگی ممنوع میباشد.
نکته ۱: از آنجا که تشخیص سن داوطلبان ثبت نام برای مسئولین آزادگی امکان پذیر نمی باشد, ممانعت از ثبت نام افراد زیر سیزده سال برعهده ی والدین و یا سرپرست محترم آنها بوده و آزادگی هیچگونه مسئولیتی را در این خصوص برعهده نخواهد داشت.
نکته ۲: تنها بخش بسیار جزئی و اندکی از محتوای پیوندهایی که در آزادگی قرار داده میشوند, مناسب سنین کمتر از ۱۸ سال نمی باشند که جهت تشخیص اینگونه پیوندها در هنگام ارسال یک علامت (۱۸+) به رنگ قرمز, در کنار عنوان آنها,توسط ارسال کننده ی پیوند, قرار داده میشود.
نکته ۳: آزادگی خود را ملزم به رعایت حق آزادی بیان و اندیشه دانسته و حتی المقدور از هرگونه انسداد دائمی حساب کاربران خودداری خواهد ورزید اما با این وجود حق بستن حساب کاربرانی را که به صورت مداوم و با وجود تذکرات پی در پی قوانین سایت را زیرپا میگزارند برای خود محفوظ میداند.
۶ : هرگونه فعالیت به قصد آزار و اذیت و یا تحت فشار قراردادن کاربران و مسئولین آزادگی و یا خانواده ی آنها , شامل : فحاشی , ارعاب , تهدید , تهمت , تخریب شخصیت و همچنین افشای نام , آدرس و دیگر مشخصات افراد برخلاف میل آنها , ممنوع می باشد و با متخلفین برخورد صورت خواهد گرفت.
۷ : پیوندهای ارسالی , دیدگاه های بیان شده در پیوندها و همچنین موضوعات داغ ایجاد شده توسط کاربران نباید شامل محتوای : تکراری - صرفا تبلیغاتی یا تجاری - غیر واقعی - ناقض استقلال و تمامیت ارضی کشور ایران - ناقض کپی رایت - توهین به اقوام ایرانی - پورنوگرافی و سوء استفاده جنسی از کودکان - آموزش , تشویق و اشاعه ی هک و خرابکاری اینترنتی - ترویج , تشویق و آموزش شکنجه , خشونت و اعمال تروریستی - ناقض حریم خصوصی - تخریب وجهه و شان آزادگی و کاربران آن بشکل افراطی و خصومت آمیز باشند و همچنین لینک به صفحه ی اصلی سایتها و لینک تزئینی و یا لینک از وبلاگ یا وب سایتهایی که تغییر لینک داده و به دامین دیگری هدایت (ریدایرکت) می شوند مجاز نیست .
۸ : با توجه به تبعیت آزادگی از قوانین ایالات متحده آمریکا مبنی بر جلوگیری از ترویج خشونت و تروریسم، ارسال هر نوع لینک یا مطلبی در مورد دعوت به پیوستن، انتشار اخبار داخلی و یا تبلیغات برای سازمانهای موجود در لیست FTOs خلاف قوانین میباشد و ضمن حذف مطلب ارسالی، حق فعالیت در آزادگی از کاربران خاطی سلب خواهد گشت.
۹ : ارسال مطلب و یا لینک دادن به صفحات اینترنتی حاوی بدافزار , تروجان و هرگونه نرم افزارهای جاسوسی ممنوع می باشد .
۱۰ : استفاده از یک دیدگاه در چند لینک (اسپم) و همچنین تبلیغ و یا تشویق کاربران به دادن رای مثبت و یا منفی به لینکهای خود و یا دیگر کاربران در قسمت نظرات دیگر لینکها ممنوع می باشد.
۱۱ : شما تنها مجاز هستید با ارسال رای مخالف و یا ارائه ی دیدگاه و دلایل عدم موافقت خود با مطالب ارائه شده در پیوندهایی که محتوای آن با طرز فکر و عقیده ی شخصی شما همخوانی ندارد ابراز عقیده نمایید تا دیگران نیز از نظر و دانش شما راجع به آن موضوع بهره مند گردیده و باب گفتگو و تبادل اندیشه گشوده گردد و از دادن رای منفی به پیوندهایی که قوانین ارسال لینک در آنها رعایت شده جدا پرهیز نمایید، هرگز از رای منفی برای ابراز عقیده و یا اقدام تلافی جویانه استفاده ننمایید.
۱۲ : از افشای اطلاعات محرمانه و مشخصات شخصی خود در صفحه ی کاربریتان و در دیگر نقاط سایت خودداری نمائید. بدیهی است وب آزادگی مسئولیتی در قبال پیامد های احتمالی آن نخواهد داشت.
۱۳ : خرید , فروش و یا انتقال حساب کاربری به دیگران و بطور کلی هرگونه سوء استفاده ی مالی از آزادگی و یا به توسط آن ممنوع می باشد.
۱۴ : از آنجا که آزادگی محتوای مطالب ارسال شده توسط کاربران را قبل از نمایش در سایت کنترل نمی کند, مسئولیت کلیه ی لینکها و نظرات ارسال شده در آزادگی بر عهده ی شخص فرستنده بوده و آزادگی هیچگونه مسئولیتی در قبال آنها نخواهد داشت.
۱۵ : درصورت درخواست مستقیم کاربران جهت غیرفعال شدن حساب کاربریشان , آزادگی حساب کاربر را مسدود نموده و در صفحه ی شخصی او عبارت "این حساب کاربری به درخواست خود کاربر مسدود شده است" را درج خواهد نمود.
۱۶ : آزادگی حساب کاربرانی را که با درخواست خودشان غیرفعال شده است مجددا فعال نخواهد کرد.
۱۷ : کاربران تحت هیچ شرایطی حتی بسته شدن دائمی اکانتشان بنا بدرخواست شخصی یا توسط آزادگی, حق درخواست حذف سوابق فعالیتهای گذشته خود شامل: پیوندهای ارسال کرده (لینکها) , نظرات داده شده (کامنتها) , رایها , موضوعات داغ ساخته شده توسط کاربر و همچنین صفحه ی شخصیشان را از آزادگی نخواهند داشت زیرا بدیهیست که چنین عملی باعث آشفتگی در بخشهای مختلف سایت و تضییع حقوق دیگر کاربران خواهدشد.
۱۸ : آزادگی خود را ملزم به رعایت حق آزادی بیان و اندیشه دانسته و حتی المقدور از هرگونه انسداد دائمی حساب کاربران خودداری خواهد ورزید لیکن با این وجود حق بستن حساب کاربرانی را که به صورت مداوم و با وجود تذکرات پی در پی قوانین سایت را زیرپا میگزارند برای خود محفوظ میداند.
۱۹ : شما با عضویت در آزادگی متعهد میشوید که سایت و مسئولین آن را از هرگونه مسئولیت و تعهد مالی , قضائی و حقوقی برحذر داشته و مبرا بدانید.
۲۰ : از آنجا که آزادگی یک سایت اشتراک لینک بوده و تمامی محتوای قرار گرفته بر روی آن توسط اشخاص دیگر تولید و لینک می گردد , بنابراین مسئولیت هرگونه خسارت و ضرر وارده که بر اثر اعتماد به محتوای لینکها و نظرات پیش آید و همچنین خسارات ناشی از ورود به سایتها , وبلاگها و دیگر صفحات اینترنتی که لینک آنها در آزادگی قرار گرفته است , به هیچ عنوان و تحت هیچ شرایطی بر عهده ی آزادگی نخواهد بود.
۲۱ : آزادگی مسئولیتی در قبال نزاعهای قانونی و قضائی کاربران خود نخواهد داشت و هرگز به چنین موضوعاتی وارد نمیشود.
۲۲ : آزادگی همواره سعی بر ارائه ی هرچه بهتر خدمات خود داشته و خواهد داشت لیکن نسبت به لزوم رفع هرگونه ایراد و اشکال احتمالی در آینده متعهد نمی باشد.
۲۳ : مسئولیت در قبال انتشار محتوا
با تولید و ارسال محتوا به آزادگی، متعهد می شوید که مسئولیت تمام محتوای ارسال شده چه بطور عمومی و چه خصوصی بر عهده ی شماست. همچنین متعهد می گردید که محتوای ارسال شده به دامنه عمومی (Public Domain) تحت لیسانس کریتیو کامنز (Creative Commons Public Domain)، قابل دسترس در، http://creativecommons.org/publicdomain/zero/1.0 می شود و هیچ اعتراضی نسبت به استفاده‌ی آزادگی از محتوای تولید شده در هیچ زمینه ای نخواهید داشت. در نظر داشته باشید که موارد فوق در خصوص محتوای سایت‌های دیگر که به آزادگی ارسال شده‌اند، صدق نمی کند.

بنا بر شرایطی ممکن است نظارت و کنترلی روی محتوای تولید شده نداشته باشیم و در نتیجه نمی توانیم مسئولیتی در برابر آنها بر عهده بگیریم و هر گونه استفاده و یا نقل محتوای تولید و ارسال شده در سایت برعهده‌ی خود کاربران می باشد. کلیک کردن روی لینک ها و استفاده از دیگر سایت‌های قابل دسترسی از طریق آزادگی کاملا با مسئولیت و برعهده ی خود شما خواهد بود.

شایان ذکر است که در هنگام استفاده از خدمات ممکن است با مطالب توهین آمیز، نادرست یا نامناسب و در برخی موارد فریبنده مواجه شوید. آزادگی کامل بودن، درستی، دقیق بودن، قابل اعتماد بودن مطالب و محتوای تولید شده از طریق خدمات مختلف سایت را تأیید، پشتیبانی و تضمین نمی کند و هیچگونه مسئولیتی در قبال محتوای تولید شده و یا مطالب به اشتراک گذاشته شده در سایت ندارد.

در ضمن از آنجایی که آزادگی به عنوان یک سایت لینک دهی جمعی عمل میکند، محتوای تولید شده توسط کاربران به هیچ وجه نشانگر نظرات، دیدگاه‌ها، افکار وعقاید آزادگی نمی باشد.
۲۴ : امنیت
ما تمام تلاش خود را انجام می دهیم که بتوانیم محیط آزادگی را امن نگه داریم و از اطلاعات شما با بیشترین استانداردهای امنیتی حفاظت کنیم، برای این کار ما به کمک شما نیازمندیم و شما متعهد میشوید که هیچ کدام از کارهای زیر را انجام ندهید:

۱: دسترسی، دستکاری و یا استفاده از قسمت‌های تخصصی خدمات، سیستم‌های کامپیوتری و یا سیستم‌های فنی ارائه دهندگان آزادگی
۲: نفوذ کردن، اسکن، یا تست آسیب پذیری از هر سیستم یا شبکه و یا نقض و دور زدن هر گونه مسائل امنیتی و احراز هویت (لاگین).
۳: دخالت یا مختل کردن (و یا تلاش برای دخالت یا مختل کردن) دسترسی هر کاربر، هاست (میزبان) یا شبکه، از طریق ارسال ویروس، اسپم کردن، بمباران ایمیلی، overloading, flooding.

شما مسئول حفاظت از رمز عبوری هستید که بوسیله آن به خدمات سایت دسترسی پیدا می کنید. به شما توصیه می کنیم که از رمز عبور "قوی" برای حساب کاربری خود استفاده کنید (رمز عبوری که ترکیبی از حروف کوچک و بزرگ، اعداد و علامتها باشد). آزادگی هیچ مسئولیتی در قبال خسارات ناشی از رعایت نکردن نکات فوق پذیرا نیست. همچنین مسئولیت عواقب ناشی از دسترسی غیر قانونی اشخاص یا گروه ثالثی به اطلاعت شخصی شما (همانند شرکتهای ارائه دهنده‌ی خدمات اینترنت شما - ISP و یا هک شدن و غیره) را نمی پذیرد.
۲۵ : مالکیت معنوی و کپی رایت
آزادگی به حقوق مالکیت فکری و معنوی دیگران احترام میگذارد و از کاربران هم انتظار دارد که همین کار را انجام دهند. این از سیاستهای کاری آزادگی می باشد که به ادعاهای روشن در مورد نقض کپی رایت و نقض حقوق مالکیت معنوی به سرعت عکس العمل نشان دهد.

آزادگی به محض رویت گزارشهای مربوط به نقض قوانین کپی رایت، آنها را تحت قانون کپی رایت ( Digital Millennium Copyright Act - DMCA ) کشور آمریکا و دیگر قوانین قابل اجرا در مورد کپی رایت و حقوق مالکیت معنوی، مورد تحقیق و بررسی قرار می دهد. به محض رؤیت و بررسی گزارش تخلف، در صورت صحت مطلب گزارش شده و تطبیق آن با قانون DMCA، آزادگی ممکن است به سرعت اقدام به حذف یا مسدود کردن حساب کاربری و منع دسترسی از سایت به موارد و یا لینک مرتبط به موارد گزارش شده، نماید. همچنین آزادگی حساب کاربرانی که پس از دریافت اخطار، دوباره اقدام به تکرار اینگونه تخلفات می کنند را مسدود می کند.

اگراعتقاد دارید که محتوای تولید شده توسط شما به هر شکلی در آزادگی مورد سوء استفاده قرار گرفته که بر خلاف قوانین بین‌المللی کپی رایت بوده است، لطفا هر چه سریعتر به ما اطلاع دهید. برای آگاه کردن آزادگی در مورد تخلفات کپی رایت با بخش پشتیبانی در میان بگذارید و اطلاعات زیر را در اختیار ما بگذارید.

آدرس دقیق مطلب مورد نظر در آزادگی
امضای الکترونیکی یا کاغذی صاحب حق کپی رایت یا وکبل او برای تایید و گواهی اینکه آن شخص مذکور صاحب اصلی حق کپی رایت است و یا دیگری نماینده قانونی او می باشد.
ارائه ی مدرک یا سندی که نشاندهنده ی مغایرت حق کپی رایت مطلب مورد نظر با حق کپی رایت صاحب مطلب و قوانین بین المللی کپی رایت باشد.
ارائه‌ی سند و مدرکی که نشان دهنده‌ی مالکیت مطلب مورد بحث توسط شما باشد.
نام( یا نام کاربری) شماره تلفن، آدرس پستی (در صورت امکان) و ایمیل خود را نیز ذکر نمایید.
۲۶ : آزادگی اجازه ی تغییر در مفاد قوانین درج شده در این صفحه را در هر زمان برای خود محفوظ میداند.
00.05

0 Responses to "KONGSI"

Posting Komentar