Subscribe to our RSS Feeds
Hello, this is a sample text to show how you can display a short information about you and or your blog. You can use this space to display text or image introduction or to display 468 x 60 ads and to maximize your earnings.

KONIMUL ANAMI

0 Comments »

درباره آزادگی

من برده داری را برانداختم. به بدبختی‌های آنان پایان بخشیدم. فرمان دادم که همهٔ مردم در پرستش خدای خود آزاد باشند و آنان را نیازارند. فرمان دادم که هیچ کس اهالی شهر را از هستی ساقط نکند. مردوک از کردار نیک من خشنود شد... لوح کورش بزرگ ـ خط 26.
قسمتی از اعلامیه جهانی حقوق بشر
همه افراد بشر آزاد و با حیثیت و حقوق یكسان به دنیا آمده و دارای موهبت خرد و وجدان می باشند و باید با یکدیگر با روح برادری رفتار نمایند.
هر كس حق دارد از زندگی و آزادی و امنیت شخصی خویش برخوردار باشد.
هیچ كس را نمی توان به بندگی یا بردگی گرفت. بندگی و سوداگری بنده در هر شكل كه باشد ممنوع است.
هیچ كس را نمی توان شكنجه كرد یا مورد عقوبت با روش وحشیانه و غیر انسانی یا اهانت آمیز قرار داد.
هیچ كس را نمی توان خودسرانه بازداشت كرد یا زندانی ساخت یا تبعید نمود .
آزادگی جایگاه آزادگان است. در این سایت شما در فضائی آزاد و بدون سانسور میتوانید صفحات مورد علاقه ی خود را که در گشت و گذارتان در فضای اینترنت به آن برمیخورید با دیگران به اشتراک بگذارید و دیگران را نیز تشویق به دیدن آنها کنید . این صفحات میتوانند شامل نوشتار , صوت , تصویر , ویدئو و در موضوعات متنوع اجتماعی , سیاسی , فرهنگی , ادبی , علمی , ورزشی و غیره باشند . کاربران دیگر سایت نیز میتوانند به پیوندهای شما امتیاز مثبت داده و از این طریق به دیگر کاربران یا بازدیدکنندگان نشان دهند که محتوای پیوند شما را می پسندند و آن را به دیگران نیز توصیه می نمایند و در صورتیکه در پیوند ارسال شده قوانین ارسال لینک رعایت نشده و یا حاوی مطالب غیر واقعی , تکراری , توهین آمیز , ناقض حق کپی رایت یا حریم خصوصی باشد کاربران میتوانند به آن امتیاز منفی دهند . همچنین کاربران سایت میتوانند نظرشان را در مورد محتوای پیوند شما بدون توهین , تهدید و یا تهمت به کاربران و مدیران سایت بیان کرده و با دیگران در اینباره به بحث و گفتگو بپردازند.
آزادگی تحت لیسانس Creative Commons فعالیت میکند .
پروانه‌ی Creative Commons یا همان CC چیست ؟
واژه‌ی Commons به معنی چیزهای عمومی هست ؛ مثل کوه، دریا و خیابان. Creative هم یعنی خلاقانه. بنابراین، پروانه‌ی کریتیو کامنز چیزهایی را پوشش می‌دهد که محصول خلاقیت یک یا چند نفر است ولی برای عموم قابل استفاده است. برای مثال موزیک، کتاب، فیلم، نقاشی، وبلاگ، و سایر محصولات فرهنگی نمونه‌هایی از محصولات خلاقانه هستند.
پروانه‌ی کریتیو کامنز یک سند حقوقی است که حقوق مصرف‌کننده‌ی یک محصول فرهنگی تعیین می‌کند. وقتی شما چیزی را با این پروانه منتشر می‌کنید، به‌طور خودکار حقوق زیر را به دیگران می‌دهید.
  1. حق کپی: هر کس اجازه دارد محصول شما را کپی کند.
  2. حق توزیع: هر کس اجازه دارد محصول شما را تکثیر و منتشر کند.
  3. حق تغییر: هر کس اجازه دارد محصول شما را آن‌طور که دوست دارد تغییر دهد و چیزهای جدیدی از آن بسازد.
اما شما می‌توانید یکی یا چندتا از محدودیت‌های زیر را اعمال کنید. به این ترتیب می‌توانید حقوق بالا را محدود کنید.
غیر تجاریانتساب : کسی که از محصول استفاده می‌کند، باید منبع را ذکر کند و بگوید که سازنده‌ی اصلی اثر شما هستید. این گزینه استاندارد است.
اشتراک مجددغیرتجاری : کسی که از محصول استفاده می‌کند، حق ندارد از آن پول دربیاورد. مثلن این روزنامه‌های زرد که مطالب را از جاهای دیگر کپی می‌کنند، دارند از مطلب پول درمی‌آورند. این بند جلوی این نوع استفاده را می‌گیرد.
بدون تغییربدون تغییر : کسی که از محصول استفاده می‌کند، حق ندارد به هیچ نحوی آن را تغییر دهد. یعنی تنها حق استفاده از یک کپی برابر اصل را دارد.
انتساباشتراک مجدد : کسی که از محصول استفاده می‌کند، حق ندارد پروانه‌ی آن را از کریتیو کامنز به چیز دیگری تغییر دهد.
آزادگی در آینده از سطح یک وب سایت اشتراک لینک فراتر خواهد رفت و امکاناتی از قبیل سرویس وبلاگ را نیز عرضه خواهد کرد . در این صورت کاربران سایت به سادگی میتوانند مطالب و محتوای خود را از طریق وبلاگ شخصی خود در آزادگی با دیگران به اشتراک بگذارند. لطفا هر گونه راهنمایی ، پیشنهاد و یا انتقاد خود را با ما از طریق ایمیل به نشانی و یا از طریق بخش پشتیبانی در میان بگذارید . مشتاقانه منتظر دریافت نظرات و انتقادات سازنده شما هستیم . با تشکر . تیم آزادگی
Creative Commons License
00.05

0 Responses to "KONIMUL ANAMI"

Posting Komentar